.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمک بلاعوض شهرداری ساري به سیل زدگان بهشهری
باشگاه خبرنگاران - رئیس شورای شهر ساری  در نشست اعضای شورای شهر گفت : شهرداری تاکنون به هر خانواده ای که فوتی داشته 5 میلیون تومان و به خانواده های نیازمند 10 میلیون تومان کمک بلاعوض کرده است.

نقیبی شدت خسارت سیل بهشهر را 10 تا 90 درصد بیان کرد و افزود : پیش بینی می شود میزان خسارت به این شهرستان بیشتر از 36 میلیارد تومان باشد.

وی تصادفات جاده ای ترانزیتی ،گرانی اجناس و ساخت و ساز در حریم رودخانه ها را از دیگر مشکلات شهرهای مازندران اعلام و تصریح کرد : اقدامات به موقع ایمن سازی جاده ها ،نظارت بیشتر سازمان بازرگانی بر قیمت اقلام مورد نیاز مردم و جلوگیری از ساخت و سازها در حریم رودخانه ها از وظایف مسئولان است.

رئیس شورای شهر ساری همچنین در رابطه با افزایش غرق شدگان امسال گفت : برگزاری مانور غریق نجات ،نصب بنر و بروشور به صورت تصویری ،شناسائی مناطق امن برای شنا ،برگزاری جشنواره ساحلی ، آموزش همگانی به شهروندان و نصب پرچم قرمز در نقاط خطر از راه کارهای کاهش تعداد غرق شدگی در دریای خزر است./س

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سیاوش 3 آذر 1391
ستاد حوادث غیر مترقبه مسئول این مشکلات است آخه به شهرداری ساری چه ربطی داره؟؟؟!!!بر اساس کدام قانون این کار انجام میشود ؟؟؟شما که مرکز استان رو به یک دهکده بزرگ تبدیل کردید!!!!بودجه سفرهای خارجی آقایان صرف این مشکلات شود!از اینکه به این عزیزان باید رسیدگی جدی شود شکی نیست و بر منکرش لعنت!!!
نا شناس 3 آذر 1391
وای. دوباره سیاسی بازی تو شهرداری شروع شد. اقای عبوری مردم تازه دارند به شما ایمان میاورند لطفا خرابش نکنید . اقای نقیبی ساری خودش سیل زده زیاد داردهمین دارب کلای خودمون چرا به اونها کمک نمیکنید .اقای عبوری گول اقای نقیبی رو نخور ید به شهر خودت فکر کن لطفا .
ahmad 3 آذر 1391
اقای نقیبی ببخشید زود بفکر دریا و نجات غریق افتادی دیگه فکر نمیکنم این مردم ساری اینقدر بیفکر باشن که شما رو بفرستن شورا شهر.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.